Складнощі, які зустрічаються при бронюванні міні готелю.

У Вінниці ми з сім’єю були проїздом, вирішили погуляти по місту і подивитися на знаменитий вечірній світломузичний фонтан. Для цього вирішили зупиниться на ніч в міні готелі. Нас було п’ять чоловік, троє дорослих і двоє дітей

Я сам власник міні готелю «Океан» у м. Києві та завжди підходжу до вибору готелю дуже критично.

Зазвичай я подорожую на особистому автомобілі і питання місце розташування готелю мене не сильно цікавило.

Які основні фактори цікавили мене при виборі міні готелю:

– Зручне розташування, ближче до центру міста, бажано недалеко від фонтанів але це був не головний фактор.

– наявність закритої парковки, в чужому місті мене завжди цікавить безпека ночівлі мого автомобіля. Готовий за це платити.

– Недорогий номер на 3-тю або 4-е місця в якому можна розміститься подружжю з двома дітьми (в цій подорожі з нами була моя мама).

– Наявність закритої території, дворика, де я можу не боятися за безпеку дітей.

– І домашня атмосфера в готелі, де адміністратор виступає помічником мандрівника, а не просто манекеном, який поселяє в готель.

Знайшовши на Booking пару відповідних мені готелів, я знайшов в інтернеті його телефон (бажаючи заощадити на комісії готелю), набрав номер і почув у слухавку сонний голос адміністратора.

Адміністратор довго не могла зрозуміти, що я від неї хочу. Коли я почав розповідати свої побажання в третій раз я мимоволі підвищив голос, на що вона взяла в облогу мене, сказавши – як ви зі мною розмовляєте, я ж з Вами нормально розмовляю. Після цих слів у мене пропало всяке бажання зупиняти в цьому готелі. Хоча все інше мене там влаштовувало.

У другому готелі під час розмови адміністратор не попередивши поклала трубку на стіл, почавши з кимось розмову, який мені довелося слухати 3 хвилини, після чого вона взяла трубку і запитала ну, що ви визначилися, будете бронювати чи ні. Я сказав, що подумаю і вирішив не бронювати.

Я готовий пробачити багато недоліків в готелі, якщо мене на рецепшене зустріне привітна адміністратор бажає мені допомогти у вирішенні проблем перебування в чужому місті.

У готелі «Океан», я стежу, що-б адміністратор завжди цікавилася в першу чергу гостем. З’ясовувала що його цікавить і була готова допомогти гостю комфортно провести час в Києві. Адже поїздка в чужій, невідоме місто, це завжди стрес. Тому дуже важливо створити гостю атмосферу доброзичливості і домашнього затишку, створити відчуття важливості тебе як гостя, починаючи з моменту бронювання до виїзду з готелю.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *